Veel gestelde vragen

Winkel informatie

Welke verzendopties zijn er?

Voor de verzending van onze pakketjes werken wij via Bpost parcel, dus je pakketje wordt afgeleverd door de post bij u thuis. Zendingen binnen België zijn gratis bij een bestelling van meer dan 50 eur. Voor Nederland worden altijd verzendkosten aangerekend. Je kan natuurlijk ook altijd je bestelling zelf komen afhalen bij ons in de winkel tijdens de normale openingsuren.

OUTLET bestellingen?

De OUTLET collectie beschikbaar op de website is niet aanwezig in de winkel. Dus na het bestellen van OUTLET zal je eerst een bericht krijgen dat de bestelling klaar is om afgehaald te worden in de winkel. Let wel dat we voor OUTLET geen retours aanvaarden. Een OUTLET bestelling kan dus mogelijks ook iets langer duren om verstuurd te worden.

SOLDEN bestellingen?

Voor artikelen besteld in SOLDEN worden geen retours aanvaard. 

Betalingsinformatie

Welke betalingsoptie zijn er?

Je kan op de webshop op verschillende manier direct online betalen met je bankkaard, visa/mastercard, via qr-code, via je banking app,… Je kan ook werken via overschrijving, maar dan zal de verzending pas gebeuren nadat het geld op onze rekening staat. Indien je opteert voor afhaling in de winkel kan je ook betalen bij afhalen.

Retours

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan altijd gebeuren dat een besteld artikel niet past of niet naar wens is. Wij aanvaarden enkel retours van artikelen in de originele verpakking, met de originele labels in een ongebruikte en onbeschadigde staat en als de artikelen bij ons zijn ontvangen, dan worden de aankoopprijs terugbetaald, de kosten voor het terugsturen zijn ten laste van de koper. Neem contact via email of social media om de retourprocedure op te starten.

Let wel dat we voor verkochte OUTLET geen retours aanvaarden.